Thursday 9 January 2014

pomysł na pożywne śniadanie: placek owsiany z szynką i szpinakiem

Hej, dzisiaj notka o pewnej propozycji na śniadanie. Już znudziła mi się zwykła owsianka czy kanapki, postanowiłam poeksperymentować z płatkami owsianymi. Pomysł na przepis zaczerpnęłam na jakimś blogu,niestety nie pamietam nazwy:C Przepis na placek urozmaiciłam składnikami, bo sam placek 
(płatki owsiane+jajko) był hmm...nudny? Fajne jest to,że możemy kombinować ze składnikami według preferencji i tego co mamy w lodówce,lub w zależności czy chcemy zjeść go na słodko czy słono. Dzisiaj zaszalałam:

składniki:
40g płatków owsianych
1 jajko
garść świeżego szpinaku
pół czerwonej cebuli (jest delikatniejsza i słodsza niż biała)
50g szynki drobiowej

Wszystko dokładnie ze sobą mieszamy i podsmażamy na odrobinie oleju (ja używam oleju ryżowego)




Gotowe! Wyszło pyszne i mega sycące, jedyne co bym zmieniła to zamiast jednego dużego placka, zrobiła bym dwa mniejsze, bo jak widać na załączonym obrazku troszkę mi się rozpadł przy przewracaniu :C

smacznego, E

No comments:

Post a Comment