Monday 6 January 2014

Moja dieta (Ewa)

Hej!

Dzisiaj chciała bym się z Wami podzielić tym co jadam na codzień. Moja dieta (1600 kcal) powinna zawierać 4 posiłki, a każdy z nich musi zawierać BIAŁKO STAŁE+WĘGLOWODAN ZŁOŻONY+WARZYWA 

oto moje propozycje (gramatura zachowana wg zaleceń dietetyka)

ŚNIADANIE: jajecznica z warzywami

80g chleba razowego
1 jajko
pieczarki
cebula
rukola
keczup (powinien być pomidor,ale nie miałam :C )


II ŚNIADANIE : owsianka z jabłkiem i cynamonem

płatki owsiane 40g
twarożek chudy 30g
jedno małe jabłko utarte (ok 90g)
chude mleko
cynamon


           OBIAD: krem z pieczonego kalafiora z curry z kurczakiem (przepis w krótce na blogu)

filet z kurczaka 130g
chleb 80g
kalafior (mała główka)
cebula
bulion warzywny


KOLACJA: kanapka z wędliną

chleb ciemny 80g
szynka z indyka 50g
rukola
sałata zielona




To już ponad tydzień odkąd jestem na diecie,ogólnie moje samopoczucie się polepszyło, czuje się lżejsza co prawda duchem bo przy 90 kilogramach trzeba poczekać na bycie lżejszym....No nic, za 2 tygodnie mam drugą konsultację z dietetykiem, więc się zważę i zobaczymy czy waga drgnęła. Na tej ecdiecie powinnam chudnąć ok 4-5 kg miesięcznie...ale,poczekamy zobaczymy!

buziaczki, E

No comments:

Post a Comment